Przejdź do głównej zawartości

KOPIEC KRAKA

Cześć, 
Kraków słynie z kopców, jednym z nich jest kopiec Kraka znajdujący się na Podgórzu. Niesamowite widoki, lokalizacja i park dookoła przyciągają wiele osób chcących odpocząć czy zrelaksować się. 
Piękne widoki przyciągają nie tylko turystów, ale również samych fotografów. Widoki z kopca Kraka dają możliwość zrobienia niesamowitych zdjęć. Ja wraz z Zenkiem zrobiliśmy właśnie takie:


Biorąc pod uwagę moje doświadczenie i zdolności sądzę, że to całkiem niezłe zdjęcie ukazujące możliwości jakie daje spędzenie wolnego wieczoru na kopcu Kraka.
Gorąco polecam ta miejscówkę, wpadajcie i róbcie zdjęcia, oby lepsze od moich!;)
Trzymajcie się!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PAŁAC MYŚLIWSKI HABSBURGÓW W CIESZYNIE

Cześć, przed Wami ostatnie zdjęcie architektury z pierwszej kliszy. Przedstawia ono Pałac Myśliwski Habsburgów. Przed pałacem znajduje się pomnik upamiętniający Powstania Śląskie. Na pierwszej kliszy próbowałem różnych ustawień przysłony, dzięki czemu zdjęcia mogą mieć charakter "starych". Gorąco zachęcam do odwiedzania Cieszyna, tego polskiego jak i czeskiego. Już niedługo kolejna porcja zdjęć z drugiej kliszy;) Trzymajcie się!!

ULICZNI MUZYKANCI

Cześć, w tamten weekend wraz z moją lubą wybraliśmy się na mały wypad do Wisły. To malownicza miejscowość w samym środku Beskidu Śląskiego. I tak spacerując głównym deptakiem natknęliśmy się na nietypowego ulicznego muzykanta. Wiele już w życiu widziałem jednak widok żyrafy grającej na akcesoriach kuchennych wprawił mnie w nie lada zachwyt! Gorąco polecam Wisłę, to idealne miejsce do odpoczynku tak w lato jak i w zimę. Trzymajcie się!

CO DWA APARATY TO NIE JEDEN

Cześć, jak to mówią co dwie głowy to nie jedna, a zatem co dwa aparaty to nie jeden. Mojej lubej tak się spodobało to co robię, że postanowiła sama spróbować. Zakupiliśmy drugi aparat Zenit, model 11.  Jestem bardzo szczęśliwy, że będziemy mogli razem uczyć się tego rzemiosła. Oczekujcie zdjęć z pierwszej kliszy mojej wybranki! Trzymajcie się!